Terspektif

Sosyallik için CRM

Posted on: Mayıs 20, 2010

Crm bilinen bir tabir olsa da ingilizce terimleri kullanmaktan haz etmediğim için açıklamak gerek; Customer relation management\Müşteri ilişkileri yönetimi.

Müşteri hakkında bilgi sahibi olmayı onu tanımayı ve mevcut ilişkiyi yapaylıktan uzaklaştırıp daha verimli ve doğal hale getirmeyi amaçlayan bir yaklaşım. (Bu yaklaşım tabiri tamamen benim fikrimdir, düşüncemdir.)

crm

Sosyal medya ve beraberinde getirdiği sosyal medya uzmanlığı tanımlarının içerdiği yaklaşımdır aslında. Ve uluslararası oluşumlarda Sosyal Medya ve Kullanım süreçleri müşteri kitlesi olarak online dünyayı hedef alan bir CRM eğilimi olarak görülmekte ve eCrm olarak adlandırılmakta.

Terspektif sorusu : Sosyal medya yönetiminden ziyade, eCrm tabiri biraz daha uygun sanki bu konu için ?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: