Terspektif

Odaklanmanın satışa etkisi

Posted on: Nisan 1, 2010

Afrika menşeyli yeni bir ayakkabı firmasının reklamına rastladım. Ayakkabı firmasını ilginç kılan birkaç unsur dikkatimi çekti;

  • Kullanılan tüm ürünler afrika ülkelerinden temin edilmekte.
  • Sadece 3 ayakkabı modelleri mevcut.

Geliştirdikleri strateji itibariyle afrika ülkelerinde kendi imkanlarıyla üretilmiş bir ayakkabı imajı vermeye çalışmışlarki bunu vurgulamakta gayet başarılı olmuşlar. Modellerin altında ayakkabının malzemelerinin nerelerden temin edildiğini tek tek açıklamışlar.

shoe strateji satış marka odak sawa

Ayrıca sadece üç adet ayakkabı modeline yer vererekte satış konusunda müşteriye kısıtlı seçenekler sunsalar da verdikleri mesaj odaklandığımız ürün ve model sadece bu ana fikrini taşıyor.

http://www.sawashoes.com/eng/

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: