Terspektif

Mesaj verebilmek

Posted on: Mart 30, 2010

Marka konumlandırmasındaki en önemli aşamalardan biridir doğru mesaj. Vizyonla misyonla ürünün kalitesiyle satış ve sonrası kalitesiyle desteklenen iyi bir mesaj ürünü ya da kurumu ön plana çıkaracak önemli temel taşlardandır.

image Ayrıca mesajın tarzı, içeriği, hitap ettiği kitle üzerinde bıraktığı etki nedeniyle oldukça önemli bir giriş aşaması olarak görülebilir doğru müşteriye ulaşmak hususunda.

Bir ısıtma firmasının televizyondaki reklamını ve pazarlama stratejilerini incelediğimde düşündüm bunları. Sloganı; küresel ısıtma bizim işimiz! olunca düşünüyor insan bunu ister istemez. Hele ki bu sorun sosyal kampanyaların ardı arkası kesilmeden düzenlendiği, kitlelelerin dikkatinin çekilmeye çalışıldığı bir problemse.

Bu markanın ürünü bir kenara evdeki kombiden klimadan soğuduğunu hissedebilir insan.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: