Terspektif

Doğru iletişim

Posted on: Mart 29, 2010

Bir süredir yazılı görsel basında Soyak Siesta evlerinin tanıtımını görüyorum. Televizyonda değil ama gazetede ve dergilerde rastladığımda fiyatlarına da göz attım. Bunu farklı illerdeki yerel medyada da yaptım hatta. Ancak yaptığım onca incelemeye rağmen Soyak Siesta evleri nerededir öğrenemedim.image

Bu merakı bırakmak için mi böyle bir yol denendir acaba diye internet sitelerin de ziyaret ettim ama yine temsili resim haricinde bir bilgiye rastlayamadım.

Siteye girene kadar merak algısı bırakma yönünde gayet başarılı olduklarını düşünmekteydim. Ancak internet sitelerinde de açıklayıcı bir bilgi bulamayınca bıraktıkları merakın bir stratejiden ziyade iletişim konusundaki bir defo olduğunu anladım.

Bir Cevap Yazın

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

