Terspektif

Pazarlama Derken ?

Posted on: Mart 16, 2010

Saha odaklı işlere nazaran monoton bir iş yapınca insanın hareket etmek için dolayısıyla spor için kendini biraz zorlaması gerekiyor. Gün içinde masa başında olup hareket etmek için ayrıca zaman ayırmak kayıp gibi gelse de vücuda etkileri tartışılamaz.

Spor yapmak için tercih ettiğim işime yakın bir yer olan essporto. Pazarlama hususundaki yanlışsa Ülkerden. Essporto ve Ülker bir arada neden durdu diye düşünmek biraz garip gelebilir. Ülker çikolatalarının dağıtıldığı standı görünce bana da çok garip gelmişti açıkçası.

Kalorilerin bir bir hesaplandığı bir yerde bir spor salonunun içinde çikolata tanıtımı yapmak, sizce ne kadar doğru ?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: