Terspektif

Doğru Mesaj = Doğru Algı

Posted on: Mart 8, 2010

Mesaj iletimi potansiyel müşteriye ulaşmakta önemli bir aşama, bundan kimsenin kuşkusu yoktur mutlaka.

Ancak yanlış yapılan ya da tercihlerde sıkıntı duyulan nokta hep seçilen iletim yoludur. Tıpkı Datca Lanci kampayasında yapılan yanlış gibi. Yapılan bu kampanya dahilinde bana özel 1000 euro indirim 500 tl de benzin yardımı yapılmış. Herşey ilk başta normal gibi gelse de bana kendimi özel hissettirseler de iletirken neden iki farkli para birimi kullanılmış anlamak güç.

1000 euroluk indirimi hangi kurdan hesaplamalıyım ? 1000 euro indirim 500 euro da benzin yardımı olarak algılarsam bu mesajı ? Ya da 1000 tl lik indirim de indirim mi dersem ?

Kim düzeltecek bu algıları ?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: