Terspektif

Hayır bazen gerçekten Hayır ‘dır !

Posted on: Mart 5, 2010

Gördüğüm her yerde ilgilenmiyorum seçeneğini işaretlediğim duyduğum her an hayır cevabını verdiğim bir kredi talebini bir banka neden ısrarla satmaya çalışır.

Hayır dan anlamayıp müşteri ilişkilerinden crmden bihaber yaklaşımla kredi satmaya çalışan Finansbank ın tutumu satış başlığı altında toplanamaz bana kalırsa.

Bunu belli meblağlarda harcama yapan üyelerine sundukları aşikar ama gözden kaçan bir nokta var. Hali hazırda müşterisi olduğum bir firma ilgim olmayan bir ürün için boğuyorsa beni, kullandığım ürününden de soğurum.

Müşteri tercihleri önemlidir, CRM önemlidir.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: