Terspektif

Ulaşmak

Posted on: Temmuz 10, 2009

Karşınızda yer alan kişi ya da kuruma ulaşmanın yolu düşündüğünüzü veya bildiğinizi söylemek değil, bilmesini istediğini söylemektir.

Bugün okuduğum alakasız bir spor haberinde düşündüm bunu, ne kadar sık bu hataya düşüldüğünü. Hayli uzun bir haberde fair play sıralamasından bahsediliyordu ve bir takımın son hafta gördüğü kart nedeniyle fair play sıralamasında geriye düştüğü kırmızı karta sebep olanın kovulduğu, kaçırdıkları para vs herşey vardı.

Fair play sıralaması denilince benim istediğim haber kimin birinci olduğuydu aslında. Bu haberi farklı gazetelerde uzun uzun okudum fakat sıralamadaki durum ilk sıradaki takım konusunda bilgi bulamadım.

Ne alaka ? kurumlarla kişilerle..

Karşıdaki insanı tanımak ve ne isteyeceğini ne istediğini bilmek çok önemli bir tutum olmaz mı iletişimse sözkonusu ?

 

Bir Cevap Yazın

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

