Terspektif

Halka Erişim

Posted on: Temmuz 8, 2009

Metro market grup raflarında sattığı ürünler üzerine bir araştırma yaptırtarak zararlı olan ürünleri raflarından kaldırdığı yönünde haberler vardu gazetede.

Kaldırdığı ürünlerin markası, sayısı, niteliği çokta önemli değil aslında. Mesaj açık ve net; müşterimiz bizim için önemli, zararlıysa satmayız.

Burada verilmeye çalışan mesaj basın aracılığıyla mevcut ve potansiyel tüm müşterilere iletilmiştir. İletişim doğru uygulandığında mesajın iletilmemesi gibi bir durum sözkonusu değil sanırım

 

BuzzNet Tags: ,,
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: