Terspektif

Marka Bağımlılığı

Posted on: Haziran 18, 2009

Marka bagimliligini, sevgisini markaya bir fanatik gibi baglanmis insanlarin nasil davranacagini gormek icin fanatiklerin oldugu yere futbola bakmak cok dogru bir yaklasim sanirim.

Daha dune kadar baska takimda basarili olarak sayilan ancak rakip takimla birlikte anildiginda bir anda begeni listesinden siliniveren futbolcular teknik adamlar bunlarin birer gostergesi. Dogal bir surec olarak hem de.

Cikolatayi, kolayi, cipsi, otomobili vs ureten bircok firma bircok marka var.

Marka sevgisini kazandirmak bir ise yarar sanki ?

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: