Terspektif

Her Yöne Bakmak \ Konumlandırma

Posted on: Haziran 9, 2009

Microsoft yeni decision engine ini bing.com olarak duyurdur.

Decision engine olarak lanse edilmis bir urun olmasi itibariyle aramak degil sonuc almak odakli bir yaklasim oldugu vurgulanmaya calisilmis. Bu yuzden search engine degil decision engine denmesi icin medyayi ve bloglari da takipteler.

Kendilerinden search engine diye bahseden bir bloga (webrazzi.com) yazi yazarak kendilerini uyarmislar. Ancak bir microsoft calisani ve yoneticisinin blogunda urunlerinden search engine diye bahsedilmesi gozden kacirilmis.

Konumlandirma yaparken medyayi dis dunyayi bilgilendirmeden uyarmadan once iceri bakmak gerekli acaba ?

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: