Terspektif

Yeni Yazi 2.0

Posted on: Mayıs 27, 2009

Neden versiyonlamak neden her yenilikle birlikte degisen versiyon numarasi. Ya da bunlarin belirlendigi kriterler nedir. Durup dusununce garip geliyor bu yaklasimlar, derinlemesine icine cekilmis olsakda.

Isletme 2.0, Reklam 2.0, Web 3.0, Marka 2.0 vs

Sadece yazilimlarda yer alan teknik bir yaklasimin hayata uyarlanmasi hayatin da teknoloji gibi hizli sekillenmeye baslamasindan mi acaba. Boyleyse eger versiyonlama da asamalarin karismamasi icin bulunan bir cozum sanirim.

Peki bu versiyonlama kriterlerini belirleyen kim, yine insanlar.

En buyuk versiyon ve yenilik; teknolojide, reklamcilikta, pazarlamada, gelismelerde insanlarin kendi kendini gelistirmesidir sanirim.

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: