Terspektif

Sevilmek hem de bir marka olarak

Posted on: Mayıs 11, 2009

inc.com en sevilen dolayısıyla en akılda kalmış 14 mucidi sıralamış. Tekerlikli bavuldan filtre kahveye farkli konseptleri farklı fikirleri içermekte olan bu listeyi okurken; hatırlanmak için sevilen bir marka nasıl olunur u düşündüm belki de alakasız olarak.

Bu listede ve tarihten uzanıp gelen birçok markada görebileceğimiz ortak özellik onu sevmiş olmamız. Markaları sevip, bu sevgiyi yayan müşterilerle pardon sevilenlerle mi bir yere gelmek daha kolay. Yoksa viral, sosyal medya yoğunlaşmalarıyla dikte edilerek herkesin kullanmaya itildiği bir marka olarak mı bir yerlere gelmek kolay farkı bulmak zor.

Fark kalıcılıkta olacak gibi gözüküyor. İnsanlar herkesin kullandığı bir markayı kendi zevklerine aykırı geldiğini bile bile ancak bir süre kullanır. Zaman kalıcı markaları servisleri diğerlerinden ayıracak gibi gözüküyor bu durumda da.

Sevgi gidip yerini alışkanlıklar almadığı sürece tabii.

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: