Terspektif

dogru yere odaklanmak

Posted on: Aralık 6, 2007

pazarlamanin amaci ne olmali, ya da odaklanmanin..

insanlar icin onem arz eden konulara yonelip onlari mi pazarlamali,
yoksa insanlar icin onemi olmayan unsurlari onemli bir hale getirip pazar dolayisiyla da ihtiyac mi olu$turulmali?

pazarlamadaki ince ayrimlardan bir tanesi bana kalirsa.

ne dersiniz ?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: