Terspektif

etik

Posted on: Ekim 21, 2007

markalaşma ve hedef kitleye ulaşma sürecince etik değerler ne kadar önemli acaba.

herşeyin nizami ve değer yargıları bakımından kusursuz mu olması gerekir.

amsterdam red light sokağını örnek aldığımızda her gün yüzlerce turist tarafından ziyaret amacıyla gezdiğini red light dendiğinde dünya çapında bilinirliği olduğunu varsayarsak; önemli olan sunuş mudur markayı, yoksa markanın etik değerleri mi önemlidir düşünmek gerek  ?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Sayfalar

Follow on Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

del.icio.us

%d blogcu bunu beğendi: